5 Ocak 2010 Salı

meksikadan yilin transferi


"para mi cruz azul era mejor cuando jugaba conejo de portero."
cruz azul un en iyi zamani kalede  conejo de portero oldugu senelerdi
  "miguel sanchez"

 son gunlerde yazar arayisim malum, sabah ise geldim,  arada meksikalilarla futboldan bahsediyoruz ben besiktas diye bagiriyorum onlar cruz azul  diye. miguel adinda bir meksikali  teknik servis sefimiz var, onada durumu anlattim, yazarlik teklif ettim, bana   tam net bisey soylemedi fakat yukaridaki sozu zorlada olsa yazdirabildim, eger  acetonun ispanyol konuklari varsa bizdede meksikalilar var. yazar transferlerimize hizla devam ediyorum. suan gorustugum isimler var, isim veremiyecegim transfer piyasasi maglimunuz isimler desifre oldugunda maliyetrler biranda firliyor:D
  efsane kaleciye deginecek olursak, portero cruz azulun formasini 17 yil araliksiz tasimis ve klubun 1980 den beri kazanamadigi sampiyonlugu 17 yil aradan sonra kazanmis, cruz bu basariyi o tarihten sonra hic yakalayamamis, ve birde amerikanin sampiyonlar ligi yani libertodoreste finale kadar cikmayi basaran tek meksikan takimi, kupayi finalde tevezli, riquelmeli, ibarrali, eski besiktasli oscar cordoba ve bursasporlu battagliali arjantin ekibi bocajuniorsa penaltilarla kaybetmisler. ve bu meksika tarihinin libertodereste yakaladigi en buyuk basari olma unvanini koruyor.

4 yorum:

MizahiGeveze dedi ki...

Nistelrooy diyorum

ASVALTTAICENLER dedi ki...

vander vaart diorum

SirEvo dedi ki...

Paylaşım için teşekkürler diyorum ben de. Yeni bir şeyler öğrenmiş olduk. ;)

ASVALTTAICENLER dedi ki...

meksikali elemani bi kandirabilsem hugo sanchez den giricem borgettiden cikicamda:D:D