3 Ocak 2010 Pazar

BESIKTASLI YAZAR ARANIYOR


Arkadaslar blogu actigimda 4 kisiydik ve yol arkadaslarim tarafindan terkedilmis bulunuyorum, bunda suan amerikada ikamet etmem buyuk etken diye dusunuyorum, cunku TC. de olsaydim o arkadaslara kafa goz dalar yinede yazdirirdim arada iki uc post.blogumu devamli guncel tutabilmem icin yazar arkadaslara ihtiyacim var ilgilenelerin blackeagle_ado@hotmail.com adresine email atmalarini rica ediyorum. Maas dolgun,SSK, YOL,
ARANAN OZELLIKLER
1- BESIKTASLI OLMASI
2-TERCIHEN BAYAN
3-SIGARA KULLANAN
4-DUZENLI ALKOL TUKETEN
5-EN AZ HINCAL ULUc KADAR ELESTIRI KABILIYETI OLMASI
6-MEHMET DEMIRKOL KADAR KIVRAK KALCALARA SAHIP OLMASI
7-ORHAN YILDIRIM KADAR  TRANSFER BOMBALARINI ARKA ARKAYA PATLATABILEN
8-RIDVAN DILMEN GIBI  MAC ANALIZI TESPITLERI YAPABILECEK
9-SEYAHAT ENGELI OLMAYAN (GEREKTIGINDE MASRAFLARI KURUMUMUZCA KARSILANACAK OLAN INGILTERE PREMIERE LIG MACLARINI YERINDE TAKIP ICIN:)
10-FUTBOLU SEVEN
11- GOKMEN OZDENAK KADAR KUFUR EDEBILME YETISINE SAHIP OLMA
12-
1 VE 10 .cu madde haric  digerleri sakaydi..

1 yorum:

Bukan dedi ki...

Maçlarda iki numara hep hatırlanır 10 numaralar ve 1 numaralar. Biri attıkları ile diğeri yedikleri ile o yüzden 1 de benim 10 da benim :)