31 Ocak 2010 Pazar

Hitzlsperger Lazioda

  bir garip oldum sabah haberi gorunce, Hitzlsperger lazio'da. genelde alisik oldugumuz almanlarin italyadan ihrac ettikleri futbolculardi sonucta. ustune transferi yapan fakir lazio olunca tuzu biberi oldu. Hitzlsperger de hissettigim sey futbol yeteneklerinden cok saha icindeki durusu, lider vasiflari, saha icinde takimin gercek patronu olmasiydi. hani herhangi bir takimi izlerken bazi adamlar vardir saha icinde onu bir formanin icinde gorursunuz ve sanki o formadan baska bir forma yakismiyacak gibi hissedersiniz, ben cok yakistiriyordum Hitzlsperger'e stuttgart formasini.
 Hitzlsperger gerekce olarak dunya kupasinda oynamak istedigi icin takimdan ayrildigini belirtmis. ben omrum boyunca bu kadar hareketli bir devre arasi transfer hareketliligi hatirlamiyorum. 
  alman oyuncu gitmeden ne kadar dusundu bilmiyorum, ama atesten gomlegi sirtina gecirdi, canlar lazio icin caliyor serie a da 21 puanla 15. siradalar 13.chievo ile aralarinda kucumsenemiyecek 7 puan fark var..
 stuttgart sezon basinda mario gomezden sonra Hitzlsperger ide elden cikardi.. daha onceki bir postta anlatmistik stutgart kadrosunu, muthis gencler barindiriyorlar bunyelerinde ve onlara yonelik bir oyun planlari mevcud, fakat kisa vadede basari beklememek gerek, ozellikle bu iki tecrubeli ismi kadrodan cikardiginiz donem..
  gorunuse gore bu yaz cok formda isimler izliyecegiz, 11 e giremeyen takim degistiriyor, vardir bir alamet deyip gecelim...

Hiç yorum yok: