5 Ocak 2010 Salı

FUTBOL KATiLLERi

 turk futbolu camiasi icinde istenmeyen pek cok kisi var. kimi takimi kotu yonetiyor, kimisi kotu mac anlatiyor,kimi sacma sapan yorum yapiyor, kimisi futbolu sadece kaos icine sokmaya calisiyor, bu kisilerin 2 ortak paydasi var ilki sevenlerinden cok sevmeyenlerinin olmasi, ikincisi koltuga kendilerini zamkla yapistirmalari ve olene kadar orada kalmak istemeleri. gelin soyle bir derleme yapalim


yildirim demiroen: adamdan  kendi camiasi nefret ediyor, kendi taraftari yeter demiroren diye bagirirken sesi kisiliyor, yaptigi hatalara yazmaya kalkmiycam cunku o ayri bir blog yada ansiklopedi konusu, turk futboluna katkisi var diyen varsa buyursun.


serhat ulueren: adam bikere ekrana nasil bakicagini bilmiyor, bilmiyorum serhat ozelliklemi yaptiriyo o konusurken neredeyse kamera adamin agzinin icine girecek, ben burun killarini sayabiliyroum. hangi futbol mantalitesindeki insan bu adamin yaptigi programi izlemek ister. bence millet biraz tebessum etmek icin izliyor.


adnan aybaba: sokakta kose basi yapan, berber salonunda takilan herhangi bir adamdan, tekel bayinde zuladan bira icen bi abiyi al karsina konus bu adamdan 10 kat daha futbolu bilmiyorsa ben hic birsey bilmiyorum. onu programa cikartan hangi mantik, nasil bir zihniyet,ne amaca hizmet ediyorlar az cok anlayabiliyorum. sadece turk futbolu icin yazik diyorum.


suleyman hurma: guzel bir takimin var, istikrari yakalamissin, diger klup baskanlari agzini acmis saf saf bakinirken stadini yapmissin . ama klubun adi hangi transfer soylentisine  karissa ortalik toz duman oluyor, menajerin ayri kiviriyor, basin sozcun gazoz  kapagi gibi donuyor, yoneticin cikiyor ben x takimla dalga gectim diyor, sen cikiyosun afedersin bari s.ctik bide siviyalim diyorsun. futbol endustri haline geldi beyler eger futbolcuna sahip cikamiyorsan, genc futbolculara 1+3 opsiyonlu gibi sacma sapan sozlesmeler sunup sadece klubun menfaatlerini dusunuyorsan o adamda cikip elindeki sozlesmeyle seni rax ettirir.


orhan yildirim: benim favorim. eger turkiyede satilik kalem gibi bir terim varsa bunu kendisine borcluyuz. hakkinda cok fazla yorum yapmak istemiyorum.


ilker yasin: turk halkinin kanayan yarasi, futbolseverlerin bas dusmani. eger bir  ulkede futbolun izlenmemesi isteniyorsa ve bu konu ile ilgili ulkenin onde gelen aydinlarini toplasaniz deseniz "biz ne yaparsak insanlar futboldan sogur" cevap cok basit ilker yasin. bir tane adam bu adami sevmiyor,kendisi bizden daha iyi biliyordur ne kadar cok kendisinden nefret edildigini, ulan birak iste gencler mis gibi milletin heryerinden opuyor sen niye araya girip salca oluyosun be adam.
                                                             TELEGOL


sozun bittigi yer.

Hiç yorum yok: