14 Ocak 2010 Perşembe

Helal olsun sana


Stalker'ın bloğunda gördüğüm bir yazıyı buraya koyamadan duramayacağım, kızmaz bize umarım. Tüylerimi diken diken eden, milyon dolarlık eşşeklere insanlık dersi veren 16 yaşındaki Adanalı kardeşimizin gözlerinden öpüyorum. İşte gerçek Beşiktaşlı böyle olur:
"Az önce Adana Seyhan Oteli'nde Demirören'in panelindeydim. Oradaki insanların yarısından nefret ettim, her sorudan sonra alkışlayan, "Bravo Başkan" diye çığıran kalabalıktan ben de nasibimi aldım. Benden önceki ve sonraki birçok soru "Başkanım arkanızdayız, destekliyoruz, başarılar" ile başlıyor veya bitiyordu. Ben söz alınca 16 yaşında olduğumu söyledim. Batuhan konusunu sordum, Avrupa kulüplerinin istediği adamı niye gönderiyoruz dedim, disiplinsizliğinden yakındı. Fenerbahçe maçından bir gece önce gece kulübünde eğlendiğini söyledi. Hatayı kendimizde aramalıyız dedim, 14-15 yaşından beri altyapımızda olan çocuğa Beşiktaşlılığı, disiplini öğretemediysek bence hata bizde dedim. 50 futbolcu arasından bir çürük çıkabilir dedi. Ayrıca az önceki soruyu dinleseydin bunu sormazdın dedi, halbuki dinlemiştim ve sorduğum kısmen farklıydı. Bir sorum daha olacak, Fulya projesini başarıyla tamamladığınızı, yılda 15 milyon euro getireceğini söylüyorsunuz, tebrik ederim belki birçok başkanın yapamadığını yaptınız, ancak okuduğum, duyduğum kadarıyla bazı başarısızlıklar var dedim. Ne gibi dedi, mahkemelik olundu, birtakım haksızlıklar var, payımızı alamıyoruz diye geveledim, dolandırıcılık, yolsuzluk diyemedim. Ne diyeceğini öğren öyle gel, Beşiktaş başkanıyla böyle konuşamazsın dedi, insanlar alkışladı, peki teşekkür ederim dedim oturdum yerime. Ordan birisi Galatasaray ve Toki'ye bak, biz daha başarılıyız dedi. Daha sonra yemekte gittim yanına, özür diledim, naçizane fikrimdi dedim, merak etme dedi göz kırptı. Daha sonra kürsüye çıktı ve 5 yılda 5 kupa, Ferrari, Ernst transferleri dedi, Nobre'den iyi santrfor o kadar ucuza gelmez dedi, desteğinizi bekliyorum dedi, insanlar alkışladı..."

1 yorum:

stalker dedi ki...

daha çok yerde paylaşılır inşallah da alem beşiktaşlı nasıl olurmuş görür.