31 Ocak 2010 Pazar

gündemdekiler

Efendim kaç gün oldu bir şeyler yazmak istiyorum yazamıyorum, elim bir türü gitmedi klavyeye. Zaten son birkaç aydır neredeyse Beşiktaş ile ilgili hiçbir şey yazamıyorum. Nedenler belli burada anlatıp kimseninde keyfini kaçırmak istemiyorum.


Son Antalya spor maçını izleyemedim malum yurt dışındayız zor oluyor saat farkı, futbolcuların isteksiz oluşları, Mustafa hocanın her hafta değişen şablonu, kadrosu bana hiçte kendisini izletmek isteyen takım gibi görünmüyor. Sanki taraftar maçlara gitmese başta yönetim, futbolcular, teknik kadro daha memnun olacaklarmış gibi hissediyorum. Hele o futbolcuların yakın çekimde yüzlerindeki o mutsuzluk hali beni çıldırtıyor. Kimse o formayı onlara zorla vermedi… beklide vermişlerdir pardon. Şu anki Beşiktaş tan her şey beklenebilir.

Amerika’dayız futbolu amerkalılarla konuşacak değiliz, adamlar bir kere futbola soccer diyorlar kafadan beni çıldırtıyorlar. O yüzden hiç muhatap olmadan Meksikalılara yöneliyorum. Her gün sıkı bir futbol muhabbeti yapıyoruz. Sene başında dos Santos muhabbetimiz vardı ya 10,5 o zamanlar konuşmuştuk hakkında dos santosun. Hoş o zaman demişlerdi bana Beşiktaş a gitmez diye, evet gitmedi ama Galatasaray bizim yaz boyunca yapamadığımızı devre arasında yaptı. Merak ettiğim bonservisi tabata dan fazlamı olacak? Meksikalılar şimdi Galatasaray diye başımın etini yiyor, bide dos santosu havaalanında 500 kişi karşılayınca demeyin keyiflerine, anlatmaya çalıştım bu sadece dos Santosa özel değil diye ama dinleyen kim. Sordum ne ayak bu dos santos diye Meksikalı arkadaşım joseye, servesayı (bira) sever dedi.. bide çaka çaka ya düşkünmüş, anlamadım tabi ben çaka çakanın ne olduğunu 

Ama bu yaz dünya kupasında en büyük umudumuz demeyi de ihmal etmediler, bir nevi bizim arda turanımız. Gerçi Rıdvan hoca direk yapıştırmış arda dos santostan kaliteli diye.. bakacağız göreceğiz kim daha iyi.. dos santosun dünya kupsaında boy gösterecek olmsaı Galatasaray için müthiş fırsat, eğer iyi performans gösterirse, opsiyonu kullanıp bonservisini alırlar 2 katınıda satarlar..

Afrika federasyonu togo ya 2 afrika kupasından men cezası vermiş.. hatırlanacağı gibi otobüslerine silahlı saldırı düzenlenmiş, iki kişi hayatını kaybetmiş, futbolcular canını zor kurtarmıştı. Togo devleti futbolcularını geri çağırmış ve turnuvaya katılmamalarını sağlamıştı. Şimdi o togo ikinci kez cezalandırılmış bu sefer mafyalar, gangsterler tarafından değil de federasyon tarafından..ulann bu dünyada bi tane akıllı federasyon yok..

Hiç yorum yok: