23 Ocak 2010 Cumartesi

HAITI


haitideki deprem sonrasi tum dunya, bu fakir ulkeye yardim elini uzatti, ABD deki unlulerin alisik oldugumuz yardim kampanyalari hergun artarak devam ediyor. mark wahlberg, george clooney, jack nicholson bir yardim kampanyasinda goruntulenmisler.

 NBA de gasol onderliginde derrick jones, treke Evans,joe johnson in bir gosteri maci yapip 500.000 dolarlik bir yardim yapacaklarini aciklamislar..

 bill clinton deprem sonrasi haititiye ulasti ve orada resmen dunyanin muhabirlik gorevini ustleniyor, devamli canli yayina baglanip son durumu yerinden bildiriyor.
 daha ismini veremedigim o kada cok isim, kampanya varki saymaya kalksak bloga sigmaz, abd hukumetinin yapisina,politik tutumuna herkes  gibi bende karsiyim fakat, toplumunu cok ayri bir yere koyuyorum, herkes cok yardimsever ve cana yakin. onun icin ulkemizde abd dusmani olmadan once soyle bir kez daha dusunmeye davet ediyorum..
 

Hiç yorum yok: