10 Ocak 2010 Pazar

lampard xavi NECIP


  serdar ozkanin adini 7  sene once  duydugumda ne hissediyorsam necip icinde ayni duygulari hissediyorum. cok degil bundan bir kac yil once altyapida serdar adinda bir genc oldugunu ve besiktasta gelecegin yildizi olucagi soyleniyordu , hatta hic unutmam lucescu zamaninda serdar 16 yasinda A takimla idmanlara cikiyor, bu idmanlari izleyen fanatik gazetesi muhabirleri serdari yere goge sigdiramiyordu, lucescu sut calismalarinda A takim oyuncularina serdari ornek gosterip firca attigini bile okudugumu biliyorum ben, sonrasinda serdar'in  istanbulspor ve A.sebatspora kiralik olarak yolu dustu, ordanda haberler guzeldi. yazilanlar serdarin  azimsanmayacak isler yaptigini yaziyordu, sonrasinda tekrar besiktas... ve gunumuze kadar uzanan hikaye.. taraftarin serdar hakkinda neler hissettigini anlatmiyacagim.
  simdi bir necip var herkes lampard oldugunu soyluyor, digeri cikip teknigini overek daha bir xavi tipi ortasaha oldugunu savunuyor, beyler napiyoruz biz... bir durun bir kendinize gelin tamam adam yetenekli ama serdarin ne eksigi vardi necipten hatta serdar 16 yasinda cikmaya basladi takimla idmanlara del bosque, tigana ve lucescu gibi adamlarla calisti bu adam ve serdar verebilecegimiz en iyimser ornek onun icin serdari bilincli sectim. serdari bugun takasta besiktas herhangi bir umut vaad eden futbolcuyla takasta kullansa kac kisi ayaga kalkar serdarin arkasinda durur...
  bu  takimin altyapisindan sergenle, nihat gibi turkiyenin belkide en yetenekli iki adami cikti, sizce besiktas ne kadar kullananbildi bu adamlari. eger besiktas bu iki adaminin arkasinda dursaydi 1996 dan 2010 a kadar olan surecte sizce 2 yerine kac sampiyonluk gorurduk, bu en iyimser ornekleri bilincli olarak verdimki isin vahamiyeti daha iyi anlasilsin.
  bugun necip iki pas verdikten sonra zafer cigliklari atiyorsak, yarin necip iki pas attiginda bu adama kufur etmiyecegimizi kimse bana gelip anlatmaya kalkmasin.. calismalisin necip...

4 yorum:

Adsız dedi ki...

serdar özkan 4 değil 6 yıl önce oynamaya başladı, 2003 ün sonlarıydı.

ASVALTTAICENLER dedi ki...

tesekkurler bende sonradan hatamin farkina vardim,
zaten lucesu zamaninda antremanlara ciktigini belirttim yazimda o nedenle en kotu 6 sene oluyor.

Cipher dedi ki...

Genel olarak katılıyorum, yıldız bir oyuncu olmak için istikrar önemli, ama Necip'in umut veren yönüyle Serdar'ınki aynı değil. Serdar'ın yetenekleri umut veriyordu bize, yeteneği dışında umut veren hiç bir yönü olmadı, kimse demedi Serdar çok efendi, çok çalışkan, arkadaşlarıyla çok iyi anlaşıyor. Necip'e bakıp umutlanmamızın sebebi aynı İsmail de olduğu gibi karakterden kaynaklanıyor. Serdar 22-23 yaşına geldi senelerdir A takımla çalışıyor insan yeteneklerini geliştiremese de en azından vücut olarak kendini geliştirir biraz kuvvetlenir, Necip şu an 18 yaşında Serdar'dan çok daha kuvvetli bu demek oluyor ki çalışmasını antremanını aksatmamış hatta ekstra çalışmış, takım Manisa kupa maçına giderken çekilmiş bir görüntü vardı Ernst Necip'e buyur geç diyordu Necip de estağfurullah abi tarzında bir hareketle Ernst'e yol veriyordu. Sırf bu bile Necip'e bakıp umutlanmamız için bir sebeptir. Serdar'ın 6 senedir böyle bir hareketini görmedim, Serdar'a yol verildiğini de görmedim.

Özetle Necip'e ya da İsmail'e bakıp ümitlenmemizin sebebi Serdar'la yada Batuhan'la aynı değil. Yani Necip Lampard olur mu bilemem ama en azından bir Tayfur Havutçu, bir Mehmet Özdilek olacağına inanıyorum.

SirEvo dedi ki...

Necip'i ben de beğendim şu son maçta. Umarım çizgisini devam ettirir.