21 Nisan 2010 Çarşamba

mourinhonun sihirli güçleri

Geçen yıl italyan bir misafirimiz vardı çalıştığım otelde, adını tam olarak hatırlamıyorum, iş için gelmişti istanbula. Çoğu misafirimiz üst düzey iş adamları olduğu için futboldan fazla konuşmuyorduk, belki fazla ilgili değillerdi yada tipik loca tribünü taraftarıydılar. Ama sözünden bahsettiğim italyan misafirle ilk geldiği günden itibaren uzun uzun futboldan konuşmaya başladık,kendisi koyu bir inter taraftarıydı, 30 lu yaşlarının ortalarında kültürlü bir taraftar profili. benimde bir inter ve mourinho hayranı olduğumu öğrenince demeyin keyfine, hotele giriş yapıp direk beni buluyor ve günlük skorları alıyordu rutin olarak. İnter chelsea eşleşmesi olmuştu geçen yıl, o hiç ümitli değildi, ben kendisine mourinhonun portoyla şl kupasını aldığını hatırlattım ve ekledim onun sihirli güçleri var korkma elersiniz dedim o anda onunda gözlerininin içinin gülüsediğini farkettim, inanmıştı bana, gerçi bende laf olsun diye değil gerçekten inanarak söylemiştim.. güveniyordum mourinhoya , olmadı elendiler geçen sene chelseaye… sonra o italyan taraftar oğlu için fenerbahçe forması almak istediğini nerden alabileceğini sordu bana, dedimki neden fenerbahçe ben beşiktaslıyım biliyosun.. oda beşiktas formasının juve formasına benzediğini ve 4 yaşındaki oğlunu bu formayı ayırt edemiyeceğinden korktuğunu anlattı.. ben ona sen merak etme ben sana bulurum dedim febe formasını, gittm bjk store’a aldım çubuklu bir forma ertesi günde italyanı görünce verdim eline poşeti, poşeti hiç açmadı ve bjk forması aldığını biliyorum dedi gülümseyerek…bende interli çocuk interi tutar zamanında banada fenebahçe forması aldı amcam ama ben yinede değiştirmedim dedim beşiktaşımı.. o başka bir his çünkü.. sonra o italyan döndü ülkesine bir dahada görüşemedik..

  inter chelseayle bu sene eşleştiğinde benim sözlerimin aklına düştüğünden adım gibi eminim italyanın.. inter geçen sene yapamadığını bu sene yaptı eledi mavileri. Barcelona ile eşletiklerinde ben yin aynı şeyi düşünüyorum, inter barcayı eler.. mourinhonun sihirli güçlerine inanıyordum.. aceto şl finalistleri kim olur yazısının yorumuna tereddüt etmeden inter bayern dedim, o sıra bayern henüz elememişti manchesterı.. interde cska ile oynuyacaktı.. inter bugün barcelonayı 3-1 yendi finale giden yolda büyük avantaj sağladı.. gollerden biri sneijder’den.. robben bildiğiniz gibi manchesterın ipini çeken adam. Real madridin gönderdiği bu iki hollandali takımlarını finale taşıyorlar. Bu iki takım eşleşirse maçın öyküsüne hollandalılar damga vuracak..
o italyan taraftarın oğlu beşiktaş formasını görünce juveyle karıştırdımı merak ediyorum, takımını değiştirdiyse bile bugündn sonra tekrar intere dönüş yapacaktır..yıllar sonra birgün italyadan genç bir çocuk beşiktaş maçını izlemek için küçük çubuklu beşiktas formasıyla inönüye gelirse şayet sizde onu görürseniz o hiç tanımadığım küçük arkadaşıma selam söyleyin…

Hiç yorum yok: