8 Nisan 2010 Perşembe

Haftanın Kehanetleri-2

 Haftanın Kehanetleri-2 'yi ben açıyım dedim.Yanlış birşey yapmamışımdır inşallah :)


Beşiktaş-Trabzon
Beşiktaş için artık tamam ya da devam maçı diyebiliriz.Bu maçı kazanırsa şampiyonluk şansı devam eder.Ancak kaybederse şampiyonluk mucizelere kalabilir.Trabzon için o kadar önemli bir maç olduğunu düşünmüyorum.Kaldı ki Lig Kupası'nı daha çok önemsiyorlar zaten.Beşiktaş muhteşem seyircisinin de desteğiyle maçı kazanır.

G.Birliği-Bursa: 2
Şampiyonluğun şu anda en güçlü adayı Bursaspor'da işler yolunda gözüküyor.Takımda,şehirde ve yönetimde herşey olumlu gidiyor gibi gözüküyor.Bursaspor'unda Ankara'da çok fazla bir seyirci kitlesininde olduğunu düşünürsek neredeyse ev sahibine Bursa demek yanlış olmaz.Bursa,bu önemli maçta ligi bu senede orta sıralarda bitirecek gibi gözüken G.Birliği engelini rahat geçer.

G.Saray-D.Bakır: 1
Sıkıntılı haftalar geçiren Galatasarayın bu sene çok "hareketli" bir sezon geçiren Diyarbakırspor karşısında ne yapacağını açıkçası merak ediyorum.Diyarbakır'da işler çok kötü durumda.Bu maçta ben Diyarbakırın gol bulacağını düşünüyorum.Ancak Ali Sami Yen'de Aslan,birkaç haftadır süren kötü gidişe dur diyecektir.Galatasaray maçı alır.

Haa birde El Classico var.Real Barçayı yener diyorum :)

4 yorum:

ASVALTTAICENLER dedi ki...

gecen hafta ben 4 te 1 yaptim, dersimi aldim, belki bende bi kehanet yaparim, fazla post goz cikarmaz:D:D

buenavista dedi ki...

:D tamamdır ozaman.

ASVALTTAICENLER dedi ki...

ikide sifir gidiyosunD:D

ASVALTTAICENLER dedi ki...

hatta 3 te sifir barca reali yendi :D