24 Haziran 2010 Perşembe

neler oluyor

efendim kisa kisa gecelim neler oldugunu,
arjantin 3/3 yaparak guvenimizi bosa cikarmadi, palermo efsane olma yolunda ilerliyor, messinin direklerden cektigini kimse cekmemistir, simdiye kadar 3-4 topu direkten dondu, cenabet herif..ceyrek final meksikalilarla, acikcasi zor gozukuyor, meksikadan boyle basarili bir performans beklemiyordum, dos santos bile baska oynuyor..
  delikanli anelka hislerimize tercuman oldu, giderini yapti domeneche, zidane olsa kafayi gommustu simdiye kadar, anelkaya destek cikti kaptan evra ve takim arkadaslari, yillar once somurulen siyahi atalarinin isyankar ruhlarini tasiyorlar nede olsa, beyaz mosyo domeneche sekillerini yapip, idmanada cikmadilar, turnuva sonrasi bir yaprak dokumu bekliyorum acikcasi, anelkanin bileti kesilebilir, kesilirse ardindan digerlerininde milli takimi birakacaklarini dusunuyorum, blanc takimin basina gecmeden kara kara dusunmeye baslamistir.. sen bordeux sarabini, peynirini birak arap saci milli takimin basina gec! yapilacak, kahiri cekilecek ismi bu?
  kehanetlerde simdiye kadar en basarili oldugum grup C grubu oldu, ingilterenin amerikaya puan kaybetmesi halinde grubu ikinci bitireceklerini ve D grubunun 1.si olacak almanya ile karsilasacaklarini ongormustum, hepsi tuttu, hatta almanyanin ingiltereyi harciyacagini bile yazmisim... ABD de donovan takimi resmen tek basina surukluyor, su altidore bendtnerden kazma cikti vallaha, adamin kacirdigi goller kotu ornek diye ders olur, bir tanesini iceri sok be adam, hep karavana..
  almanya, cok degisik bir duygu... sen bizim turk cocugu takima 21 yasinda liderlik et, son dakikalarda ipten al, topu doksana cak! beni amerikalardan havalara ziplat... mesutu severim, buyuk topcu olacak buyuk.. ingiltereyi gecerler..
  sirbistan hayal kirikligi, krasic fiyasko, pantelic kazmanin onde gideni, 6 pastan topa vurdunmu aglarin sesi gelecek! gelmezse grubu sonuncu bitrirsin millet sende yari final beklerken. gana essiensiz, appiahsiz grubu ikinci bitirdi, bu bile buyuk basari, almanya macina cikmadan zafer yeminlerinde ben bile gaza geldim... avustralya iki maci 10 kisi tamamlamanin cezasini cekti, atilan iki adamin isimleri cahill ve kewell!
  bu bir tane tenis maci varmis 3 gun sonra sona ermis, masallah, bu yazi turanin hep dik gelmesi gibi birsey heralde..John Isner ve Nicolas Mahut macini galibi isner olmus, soylemeden gecmiyelim, 11.05 saat surmus mac...
simdi gollanda kamerun maci var onu izliyim sonra yazmaya devam ederiz

Hiç yorum yok: