13 Haziran 2010 Pazar

BUGUN VE YARIN

efendim bastan soyliyim benim icin suprissiz bir dunya kupasi gunu oldu, en supriz gibi duran abd-ingiltere  maci bile benim icin olagan sonuc... ingiltere burada kaybettigi 2 puani cok arayabilir. daha onceki yazimda da belirtmistim, diger grubun yuzde 90 lideri almanya olacak! bana kalirsa o gosterissiz almanya ingiltereyi gececek, tabii varsayimlar uzerine konusuyoruz.
 guney kore yasli yunanistani 2-0 gibi net bir sonuc ve oyunun neredeyse tamamini kontrol altinda tutarak kazanmayi bildi. onlar hakkinda fazla bir bilgi sahibi degildim, yunanistana zaten sans tanimiyordum grupta, nijeryanin  2. lik icin rakibi kucuk gozlu koreliler olur..
   arjantin nijerya maci aslinda beklenen gibi tempolu gecmedi, genelde de zaten cok tempolu maclar izleyemiyoruz suan, meksika guney afrika macin saymazsak.arjantin elindeki hucumcularin cokluguna ve kalitesine ragmen oyunu tutan bir takim huvviyetinde. maradonadan acikcasi boyle bir oyun anlayisi beklemiyordum, insan 90 dakika pozisyona giren, kanatlardan bindiren, verkaclarla girilen pozisyonlar, uzaktan sutlar bekliyor. tabii cok pozisyona girene kupayi vermiyorlar bu da bir gercek.
 yarindan bahsedecek olursak cezayir-slovenya, sirbistan-gana. almanya-avustralya maclari oynanacak.
ben cezayir ve slovenyanin beraberlik maci oldugunu dusunuyorum, sirbistan gana maci bana gore almanya avustralya mucadelesinden daha zevkli bir karsilasma olacak. bu mactan sirbistan galibiyeti ve her iki takimdan yeni yildiz adaylari bekliyorum. almanya avustralya mucadelesi  abd ingiltere gibi olmaz... almanya gucunu ve alman disiplinini sahaya yansitir, hicbir dedikoduya mahal vermez macini kazanir diye umuyorum.
herkese iyi seyirler.

Hiç yorum yok: