18 Haziran 2010 Cuma

NBA FINALI NEFRETI

  hayatimda izledigim en kotu NBA hakem uclusu vardi dun sahada, eger o mac amerika degilde turkiyede oynanmis olsaysi bugun turk nedyasi ayaklanmisti, bostoni sindirmek icin ellerinden ne geldiyse yaptilar, garnett ve rasheed wallace a calinan fauller, bostona verilmeye fauller, artestin paul piercein koluna kirmaya yeltenmesine pierce aleyhine faul caldiklarinda ben ilerleyen dakikalarda maca olan heyecanimi coktan yitirmistim, lakers ev sahibi olarak  inanilmaz kollandi.  garnet smaca giderken gasolun topla alakasiz garnettin ellerini tokatlamasida es gecilince sinir krizleri gecirecektim, en kritik dakikalarda gasol sicrayip topu elinden cikarmadan yere bastiktan sonra kaydettigi basket yuhhhhh dedirtti.. amerika yildiz yaratma konusunda 1 numara, bunu pozitif veya negatif alabilirsiniz. ama dun kobe perisan hallerdeydi en son 5/25 ortalamasiyla oynuyordu bunu goren reji fisherin, gasolun kritik sayilarindan sonra kobeyi yakin cekime aliyor onun sevincini slow motionlarda gosteriyordu, rezalet! ustune birde nba serisinin "MVP" si secildi kobe! yuhhh ulan diye kendimi yedim TV karsisinda. kobenin roportajinda tam bir burnu havada, kendini begenmislik vardi, aslinda o da bir bok yiyemediginin farkindaydi ama super guc amerikanin birilerini dunya pazarina sunmasi gerekiyor, bu isim tabii kobe, yoksa gasol tek basina sampiyonlugu getiren adam, uc kisiyle bogusmasina ragmen devamli surette sayilari birakti celtics potasina, hemde kobeden 5 kat fazla yuzdeyle..
  evet  sevmiyorum hatta nefret ediyorum lakerstan, renkleri bir kere itici, tam bir burjuva takimi, istedikleri adami bugun alabilecek gucteler, ben bugun 10 tane kobeyi bir tane garnett ruhuna degismem, bostoni desteklemem lakers nefreti kesinlikle degil yillarca o basket sahalarinin ortasindaki puro icen yesil ceketli amcayi, yoncali logolarini, larry bird un zengin piclerini maymuna cevirmesini, kobe kadar yetenekli bir adam pierce'in alcak gonullulugunu sevdim...  rondo, garnett, pierce ve ray allena gecmis olsun dileklerimi iletiyorum, son maca gitmeyi dusunuyordum, allahim sana sukurler olsun iyiki de gitmemisim, yoksa sahaya atlar onece kobeyi sonra phill jacksoni bi guzel tokatlardim .. hakemlere ne yapardim dusunmek bile istemiyorum..

Hiç yorum yok: