11 Haziran 2010 Cuma

HOSGELDIN 4 YILIN SULTANI

saat farkindan dolayi mac sabahin zifire karanliginin sona ermesiyle basladi californiada, hicbirzaman sabahlarin adami olamadim, uykulu gozlerle maca baktim bi bok anlamadim, vuvuzela caldilarmi onu bile bilmiyorum, kulaklarim zaten agir isitiyor:D kehanetlere guney afikanin gruptan cikicagini yazmistim, sanslari devam ediyor, marquezin  cogu forvette olmayan forvet  kadar etkili ayaklari olmasa guney  afrika bugun fransa uruguay macinda beraberlik yada fransa galibiyeti bekliyecekti, aslinda cok sey degismedi, yine ayni skorlari bekleyecekler.. dunya kupalarinda ev sahipleri her zaman avantajli olmustur, seyirci destegi, iklime uyum, hakemlerin hosgorusu.. guney afrikanin futbolundan zevk aldim acikcasi, meksikada acik oynadi, acilis golu mukemmeldi, fifa macin adami olarak guney afrikanin golunu atan Siphiwe TSHABALALA'yi secmis, izledigim kadariyla suratli, uzak forvet oynamasini bilen, ayaklarina hakim ve son vuruslari degilde gol vurusu mukemmeldi, sol acik arayan besiktasima duyurulur,Kaizer Chiefs takimnda forma giyiyor,  eger buyuk patlama yapmazsa bonservisi uygun olur, en azinda super lig takimlarinin kadrosunda is yapar, 25 yasinda oldugunuda ilave edeyim..
   saat suan sabah 11 uruguay maci 11:30 basliyor,  fransanin zorlanarakta olsa kazanacagini  dusunuyorum..
 dunya kupasi boyunca sizlere buradan yazicam, devami sonra..

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Maçtan sonra Güney Afrika'nın Lucescu'su Muhsin Ertuğral'ın söylediğine göre TSHABALALA'yı bu sene Sivasspor'a almaya çalışmışlar ama bonservisi pahalı gelmiş..
Bence dünya kupasından sonra yılıdızı iyice parlarsa Türkiye'ye gelmesi zor olur..
(Jorel)

ASVALTTAICENLER dedi ki...

o zaman pahali gelen futbolcu bu saatten sonra kalin gelir.

The Eagle Abroad dedi ki...

sabalaba bir yana birde meksikada 5 numara vardi osuruyo, fena degildi o da. gorev adami tam...