2 Ağustos 2010 Pazartesi

YONETIM UYUMA

gunler gectikce umitlerim azalmaya basliyor, nereye baksam bir haber var, dogruluguna inanmiyorsunuz cunku her yayin kurulusu besiktastan farkli adamlari gonderiyor, ulkemizde haberciligin nasil yapildigininda en guzel ornegidir bu... Fink, Ferrari, Delgado, Zapo,Holosko NTVspora gore en az bir kere  gitti... En buyuk korkum fink  ve ferrarinin bu takimdan gonderilmesi, bursaspora gidecegi soyleniyor Finkin bunu asla hazmedemem, Finkin gecen sene herhangi bir anadolu klubunde oynamasi dahilinde 3 buyuklerin bu sene pesinden milyonlarca dolari savuracagini ben biliyorum, fakat besiktasin  transfer cilginligi arasinda hatasiz gitmesi beni en cok korkutan sey, yonetim kimi gonderse taraftar ayaklanmiyacak, tepkiler kisisel olacak, aklimda cok kotu sezon senaryolari var insallah ben yanilirim, gidecek adamlar kim derseniz tabata veya delgadodan biri ve tabiiki zapo iste hepsi bu... yonetim fazla maceraya girmesin, bizleride artik rahatlatsin, Schusterinde su ortam icinde tam anlamiyla gorevine konsantre olabilecegine ben inanmiyorum, elinizde 2 fazla adam var, hicbirini tanimiyorsunuz.... tayfura elestiriler gelmeye basladi dogaldir eger orada yardimci antrenorse teknik direktore gerekli bilgileri vermesi gerekir tabii biz isin icinde olmadigimiz icin nasil bir iliskilieri oldugunuda ancak gozlemliyerek yorumluyabiliyoruz, dil konusunda herhangi bir sorunlari olamaz cunku tayfur almanyada yetismis birisi, aslinda soyle bir baktiginizda o gorev icin bicilmis kaftan, takimi suan icin en iyi bilen adam, ligi taniyor, yonetimle arasi iyi , futbolcularin sevdigi bir kisilik orada olmamasi icin bir neden yok.. ilerleyen haftalarda istenen sonuclar gelmezse bu ikilininde arasindaki iliskiler gozler onune serilecektir...
  sonuc olarak artik transfer isini bitirmemiz gerekiyor, taslarla fazla oynamaya gerek yok, forvetede ihtiyacimiz yok bu takimin iki gomlek gerisindeki takim 2 sene once iki kupa kaldirdi, simdi elimizde cok daha kuvvetli bir kadro var eger yukarida yazdigim iki isim gonderilmezse tabii..

Hiç yorum yok: