23 Ağustos 2010 Pazartesi

OTO FARESI

   Bir insan dusunun yaptigi her harekette tarafli tarafsiz herkesin nefretini kazanabiliyor ve bunu yaparken o kadar dogal olabiliyorki yadirgamiyorsunuz onu, sanki o kisiliksiz insanlik uzerine yapismis gibi hani sonradan eklenmis gibi durmuyor gayet dogal, Gecen sene yaptiklarina hic girmek istemiyorum, Bu aksam muthis bir karsilasma vardi nede olsa tarafsiz izliyorum yapilan karsilikli top kayiplari diger kalede pozisyonlar doguruyor ama arada bir tane istisna var sadece maci katletmeye yariyor yaptigi her hareket itici. Bu insanoglu eger futbolcu olmasaydi inaniyorumki Brezilyada kose basinda takilir torbacilik yapar yada oto faresi falan olurdu, Serkan balciya attigi topla karsik tekmeyi Bizim polis Hakem yutkundu, Fenerbahce son dakikalarda bir Frikik kazandi gitti kalenin icine kadar amacsiz bir sekilde orda durdu, bende bekliyorum acaba ne yapacak diye yok kalenin icinde dursa oyun sahasinin icinde olmadigi icin topa mudahale etme sansi yok, kale cizgisinin ustunde dursa direkt ofsayt, amaci sadece kufur yemek kendisini insanlardan nefret ettirmek, sanki yedigi kufurleri duyduda  frikik kullanilmadan once terketti kalenin icini, Fenerbahcenin Hoghlu, Ucheli donemini net hatirliyorum, Ortegalar, Anelkalar geldiginde bir futbolsever olarak sevinmisimdir, Kenneth Anderson tam bir centilmendi, bu adamlari izlemek bana zevk veriyordu fakat Su sahadaki insan kilikli mahlukati ben sahsen Fenerbahce klubune yakistiramiyorum... Cevremden bildigim cogu fenerbahcelininde Bilicadan pek hoslanmadigi, Futbol kariyerine bakiyorsunuz sifir, kisiligi eksilerde, futbolculugu? bir defans oyuncusu icin en onemli olan sey yok denge! takimini heran yakabilecek bir adam. Simdi soruyorum bu adam neden hala Fenerbahce formasi giyiyor?

Hiç yorum yok: