18 Ağustos 2010 Çarşamba

Q7 GITME

 Quaresamanin her gecen gun formunun artmasi taraftarimizin yuzunu gulduruyor, Dunya basinin  Ilhan Mansizdan sonra ilgisini  Besiktasa cekebilecek iki super yildiz var elimizde, Bugun Ispanyol ve Portekiz basini her besiktas maci sonrasi Besiktasin haberini vermesi Besiktas icin parayla yapilamiyacak reklamidir, benim kiytiriktan bloguma bile son gunlerde Ispanyol ve Portekizli insanlar ugrar olduysa, varin gerisini siz dusunun. Quaresmanin golden sonra Sureyya abinin boynuna sarilmasi beni muthis mutlu etmistir onu zaten devamli dile getiriyorum, Q7 cogu kisinin dusundugu gibi kaprisleri olan, insanlara yukardan bakan birisi olmadigini her platformda gosteriyor, Besiktasin Q7 ruzgarina ihtiyaci varmis, blogta ona mektup yazmistim  ilk geldiginde, orada bir dilekte bulunmustum kendimce o dizeler aynen soyleydi:

"biz sana cok guveniyoruz ve eminimki sen bizim yillar boyu unutamiyacagimiz kahramanimiz olacaksin, 2009 da bir dilegimiz vardi o da sendin, benim simdi senden bir dilegim, istanbul deplasman, avrupa, turkiye kupasi ayirt etme bizi bu sene cildirt, avrupa klupleri tekrar pesine dussun ama sen gitme.. burda besiktasimla mutluyum de... kadikoyde sag ayak disiyla sol caprazdan 90 i gormeyi, emre belezoglunun kulaklarini cekmeyi, bilicanin sagindan atip solundan gecmeyi, aziz yildirimi seref tribununde titretmeyide unutma emi...

 Q7'a ne dediysek hepsi birer birer cikmaya basliyor, beni tek korkutan sey Q7nin performansi eminim bircok avrupa kulubunun hala bir gozu onda, sene sonu Avrupadan saglam bir teklif geldiginde  onu elimizde tutamamaktan korkmaya basladim, biliyorum belki cok sacma dusunuyorum, ama ben besiktasta ilk senesinde bu kadar takima ayak uyduran, hatta takimi kendisine uyduran bir adam izlemedim, adamin ayagina top geldiginde heran hersey olabilir diye izliyorum, Q7'nin Besiktas'tan gidecegi gunu dusunup kendi kendime uzuluyorum.. Q7 bizi birakma, biliyorum daha once oynadigin kulupler kadar zengin, taninmis, unlu degiliz ama seni herkesten daha cok sevecek  yurege sahibiz!!

Hiç yorum yok: