24 Aralık 2008 Çarşamba

Sinyor Beckham


oldum olası beğenemedim bu adamı. allahvergisi frikik yeteneği dışında bir özellği olduğunuda bilmiyorum ki en son ne zaman frikikten gol attı bilen varsa yazsın..
o meşhur ingiltere medyasının parlattığı bir yıldız. tabi allah vergisi yakışıklılığı olmasa manchesterdan real madrid'e gidebilir miydi meçhul. dünyanın en iyi satış pazarlamacısı klubü olan real madrid hatırı sayılı bir para elde etti ondan. amerikan ligine de yatay geçiş yapması çoğu kişiyi şaşırtmadı. sıra amerikan medyasındaydı fakat orada beklediği ilgiyi hiç bi zaman göremedi. basına çıkmasının en büyük nedeni victoria beckham-tom cruise- katie holmes 3lüsüydü.. onların yanında figuran rolündeydi avrupanın prensi.. orlando magicli dwight howard bile kendisini sollamıştı playboy kapaklarında..
milan ise en ezeli rakibi interin son yıllarda yakaladığı çıkış takımın bünyesindeki yıldızların çok olması ve bir morinho faktörü ile karşı karşıya kalmış popüleritesini hızla kaybetmeye başlamıştı. bu transfer kadroya takviye konusunda belki çok ta katkı yapmıyacak fakat medyanın ilgisi milanda toplanmaya tekrar başlıyacak.
tabi tüm bunlar bi yana eğer beckham o kadar kazma italyan defans oyuncuları arasından ayağını kırmadan amerikaya dönerse bence kendisini şanslı kabul etmeli.
son sözüm bana göre tip olarak olmasada futbolcu olarak ivan cordoba daha yakışıklı...

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Bu adam gittiği için unuttunuz.70metre uzun pas atarken bu ortada ne kaka vardı ne gerard.atamadığı penaltılar bile olayu olur.gelse bizde oynasa hayır demem.avrupaya dondugune seviniyorum..umarım başladığı gibi bitirir.