23 Aralık 2008 Salı

Bi Blogumuz Olsun

arkadaşlarım şimdiden blogumuz hayırlı olsun.
ben blogun sonunu göremiyorum. öyle yaratıcı arkadaşlar varki inanamazsınız. hepsi birer hıncal abi. eleştirilerden şunu diyebilirler tanımıyanlar(tanımayanlar girermi o ?) ulan siz ne yaptınız bu zamana kadar. ben söliyim koca bir hiç:D üniversitede koca 2 yılımızı içerek, içerken etrafımızı eleştirerek, etrafımızda kimseyi bulamayıp tv yi izliyemiyosak birbirimize bok atarak, evde oturup dvd izlerken belkide 30 milyon dolara mal olmuş james bond u 3. dakikada kapatarak, şampiyonlar liginde maç izlerken tv. nin başına oturup real madridin 150 milyon avroya alamadığı ronaldoyu beğenmeyip ekrana çekirek atarak, sınavlarda 100 alanlara oğlum o kız inek gibi çalışıyo heralde alır diyerek, ev sahibi beyazıd ın adına çeşitli eklemeler yapıp zübezüks haline getirerek, bedava otobüse binerek, okulun düzenlediği futbol turnuvasını baska sınıflardan adam oynatıp şampiyon olarak.....
daha fazla yazmıyım sonu yok anlaşıldığı gibi
eleştiriyi ben böyle yaratıcı yapan bi ekip görmedim. o isimleride tanıtıyım size soldan sağa
yazarımız: şafak yılmaz (sivri dilli eleştirileriyle karşımızda olacak) muhabir:varan demir(amsterdamdan bildirecek o müthiş yaratıcı yorumlarıyla) editör:ibrahim meriç(futbol bilgisiyle yazılara hayat verecek)

Hiç yorum yok: