2 Mayıs 2010 Pazar

ziya doganin eseri

ligde ne bir iddiamiz var  ne bir heyecanimiz kalmis , derken kadroya bakiyorum necip, ismail, ridvani ilk 11 de gorunce biraz heyecanlaniyorum. hemen oturdum tv nin karsisina sanki bir iddiamiz varmiscasini izlemeye koyuldum maci. tum sezon boyunca taraftarini hucum organizasyonlarinda sac bas yolduran takimdan ozellikle  ilk yarida  eser yoktu.. bunda ozellikle ismailin payi cok buyuktu, hucumlara devamli cikti ve paslari hem dogru yere hemde isabetli atti..ridvaninda hakkini verelim hucumlarda atraksiyonlarin icinde oldu.. nihat formunu yeni yeni buluyor, mustafa denizlide taraftarin isyanini duymus olacakki duran toplari tello yerine nihat kullandi..tam bir sene tello ve ondirek sevismesini izledik ne var o on direkte anliyamadim bir senede, ilk golde nihat arka direge kavisli kesti, fink ortaya cevirdi  ibrahim toraman bos kaleye ufledi.. yakin cekimde ibrahim toraman aslinda hicte memnun degildi nihat topu arkaya kestiginde, topu onunde bulunca biranda colde vaha bulmus gibi sevindi, oda heralde ulan tum sezon arkaya kestiniz ben on direge kosuncami arkaya kesiyosunuz diye isyan etti..
  necip her gecen gun uzerine koyuyor bugun inanilmaz savasti diyarbakirin kasap ortasahasiyla, paslarida yerindeydi ve sogukkanli bir sekilde toplari dagitmasi ilerisi icin umit verdi, blogu okuyanlar fazla genc oyunculari degerlendirmedigimi bilir, cunku yaniltir genc oyuncu, necipi hemen hemen 5-6 macta izledim ve yukselen grafigini gozlerimle gordum.  sanirim besiktasin altyapisindan eli ayagi duzgun bir ortasahaya kavusucaz yillar sonra...
  ikinci yari sezonun kopyasi gibiydi, o ilk yarida ayaga pas yapan topu inatla sabirla ceviren takim gitmis yerine vur gitsin takimi gelmis, hemen cezayi kesti diyarbakir.. rustude bir iyi bir kotu, o topa cikmasa tazameta topla disari gidicekti.  golden sonra besiktasi biraz daha konsantre gordum. ama hucum anlaminda cok degisen birsey yoktu, bugun bobonun o bireysel cabalariyla diyarbakirli oyuncuya kendi kalesine gol attirmasa maci cevirebilirmiydik bilmiyorum, mac 2-1 olunca diyarbakir dagildi, ridvan hocanin deyimiyle helva oldu..
  ilk yaridaki macta tekme  tokat dovmuslerdi inonude bizi.. hey gidi gunler o gunku macta yerden kalkmayan diyarbakirli futbolcular bugun deli danalar gibi kosuyordu disari giden toplarin pesinden...mactan sonra yere goge sigdiramamisti buyuk skor yazarlarimiz d.bakiri.  sonuc ortada, ziya doganin cag disi futbol mantalitesi iste bu, rakip takimi tekme tokatla sindirmek, gol yemedigin surece zaman gecirmek, durup dururken kendini hulya kocyigit gibi yere birakivermek, sonuc diyarbakir kumeye...  ziya hoca cikti gitti ortada ne bir sistem var nede organizasyon..
 sonuc besiktas prestij macinda ilk yarida ozlenen futbolu izlettirdi bizlere,  ikinci yarida gecmise donusu izledik, artik soz yonetimde! bu takim bir turlu besinci vitese takamiyor taktigindada 10 dakika surmuyor o hizimiz, arbanin devri yukseliyor.. yaptigim ankette deco onde gidiyor, yonetim duyarmi sesimizi?

Hiç yorum yok: