27 Mayıs 2010 Perşembe

hayatin anlamsizligi

sanirim her insanin hayatinda anlamsiz gecen gunler vardir, buna hic itirazim yok ama bu anlamsiz gunler arka arkaya her gecen gun daha da artarak devam ediyorsa sonunda bikkinligi, bezmisligi de yaninda getiriveriyor. hic bir amacin olmadan yasamak yada sadece bir gunu bekliyerek hayatini idam ettirmek hayatin size yasattigi derin acilarindan biz anlamasakta.. evet suan perisan hissediyorum kendimi, hayatim 3 haziranda ya bombok olucak yada ayni anlamsiz gecen gunlere yenilerini ekliyecegim, bursaspor sampiyon oldu onu bile yazmak icimden gelmedi..anlamsizligin bu kadari, artik tek eglencem olan futboldan bile zevk alamaz oldum, quaresma geliyormus umrumda degil, ernst gitse fenerbahceye bela bile okuyacak halim yok.. yolda giderken aniden onume cikan yayalari arabadan inip tekme tokat dovmek bile istemiyor artik canim, sadece iki kufur edip devam ediyorum hayvani yasamima.. belediye otobuslerini ozledim galiba, o suratsiz soforlerle kavgalarimi hatirliyorumda ne kadar bos sebepler icin birbirimize olmadik seyler soylemisiz.. yazmak istiyorum, ama herseyi..! ona vaktimin olmadigini farkedince birden ellerim yavasliyor, kendime geliyorum, bu yaziyi okuyacak bir insan olsa bile onun benim hakkinda ne dusunecegini merak etmek istiyorum.. bu kadar nedensiz anlamsiz hayata boyle  bos bir yazi yakisir diye dusundum simdi, yazinin herhangi bir mesaji yok, sadece icimden ne gectiyse o an icin onlari yazdim.. canim yine sikildi yazmiyorum..

Hiç yorum yok: