6 Mayıs 2010 Perşembe

NELER OLUYOR HAYATTA

ibrahimovic ve pigue ikiside yakisikli cocuklar. fotografi gorunce afalladim olamaz dedim bunlar yapamaz bunu. barca, madrid medyasi tarafindan karistirilacaktir. ayni barca medyasinin bir kac yil once gutinin benzer fotograflari ciktiktan sonra yaptiklari gibi. hani kameralar o animi yakalamis diye dusunuyorum. bizim basimizada geliyor bazen haberin olmadan birinin fotografi cekmesiyle beraber hic olmadik bir poz veriyosun. hersey olabilir, buradan kimseye itiraf atmiyorum, insanin basina bazen oyle olaylar gelebiliyorki hani ulan ben simdi bunu  nasil acikliycam durumu oluyor, hakli olsanda durum itibari ile haksiz oluyorsun.
fotonun ne zaman cekildigi hakkinda haberim yok, ama kuskularim var! belkide fotograf daha once cekildi ve bu kritik haftalara kadar bekletildi. simdi basina suruldu. turk degilmiyiz her yerden bir hinlik cikartiriz..
bu fotografa gerekli yorumlar yillar oncesi yapildi zaten birde bizim ustunu kazmamiza gerek yok.. bu fotografi o an olarakta acikliyamazsin, "ya ben arkadasin yanagindan opucektim sasirmisim biranda dudaklarinda buldum kendimi"...

Hiç yorum yok: