12 Mayıs 2010 Çarşamba

BATUHANIN HISSETTIRDIKLERI

onu henuz 15 yasinda tanidik manchester citynin denemelerine katilmis ve bu zorlu sinavi gecmeyi basarmisti, henuz 15 yasindayken ayni baskanimiz 1 milyon sterlin olarak belirlemisti bonservisini, cokta fazla sey degismemis gecen onca zamanda! herkesin  ondan soz etmeye basladigi zaman 16 yasindayken gaziantep deplasmanindan besiktasi ipten aldigi gun ile baslamistir birdaha durmamacasina. batuhana ilk baktiginizda dev cusseli bir genc gorursunuz fakat o cussesine oranla bilekleri yumusaktir onu degerli kilanda besiktasin A takimina 16 yasinda tasiyanda o kivrak bilekleridir..  o kivrak bileklerine hukmeden beyni davranislarin ayni oranda hukmedememistir.. iki gunden beri dusuncelerimi sabitlemeyi basaramadim,  bir iyi oldu o simarik cocuga diyorum aradan kisa sure gecince ulan yonetim ne yaptin  diyorum.. iki tarafinda sucu var bu gelisen olaylarda.. iste beni istemesemde kahreden budur, serdar ozkan gitsin bir gram uzulmem, dusunmem, cunku 7 sene oldu A takimin  icerisinde hala uzerine birsey koyamamis genc yetenek!  mehmet sedefler, aydin karabulutlar, ibrahimler, okanlar gitti uzulmedim cunku onlarda bir sekilde oynadilar sac bas yoldurdular kapasitelerini gosterdiler.. ama bu simarik cocuk ne zaman oynasa en azindan bir yetenek gorebiliyorsunuz oynadigi maclar iki elin parmaklarini gecmez belki ama bu yaramaz cocuk tam 4 yildir dillerden dusmuyor ustelik besiktas gibi medya fakiri bir takimin oyuncusu olmasi gibi dezavantajina ragmen..Yonetimimiz sagolsun bize krizler nasil yonetilemezi her sene en az iki kere gosteriyor, ihtisas alanlari ise genelde transferlerde oluyor.. fakat batuhan durumu tamanen yonetimden ayriliyor, burada kesinlikle mustafa denizli basrolde, herzaman mustafa hocaya sonuna kadar hak verdim, blogu bes kisi okuyor olsada onlardan savundum.. ihtiyacida yok ya avukatligimiza is olsun bizdekide.. mustafa denizli geldigi sene zaten batuhani kafasinda bitirmisti, batuhanin eskisehire kiralik giderken soyledigi farzedilen (asla kanitlanmamistir) "ben simdi gidiyorum ama dondugumde siz burda olurmusunuz onu bilemem" sozu kariyerini bitirme noktasina getiren sozdur.. sonucta mustafa denizli iyi kotu prensipleri olan bir hoca, onun tek gormek istedigi uyumlu, sorunsuz, kolej havasinda bir takim, zamaninda yazmistim altyapidan bir tane huysuz adam cikarsa o takim kafadan yerliler, yabancilar, altyapidan cikanlar diye uce bolunur diye, iste isin esas can alici noktasi zaten burasi.. sedar ozkan daginik, at gitsin! batuhan simarik, gonder gitsin, seneye necip somurtkan, kovun gitsin!! olaylar aynen bu sekilde gelisti gelisiyor,  bu yonetim oldugu surecede  gelisecek.. mustafa denizlinin eli gecen seneden dolayi cok kuvvetli ve yonetim biliyorki bu sene o olmasa  inonudeki son mac olan manisa macinda alkis yerine kufurlerin, koltuklarin, kufurden salyalarin havada ucusacagini, yonetim gorduki besiktas camiasi gercekten sevinmek icin sevmiyor, bu sadece bir slogan degil besiktas taraftarinin o son zamanlarda  cok moda olan besiktaslilik durusundan kaynaklaniyor. yonetimin kadroya karisamiyacagini az cok hepimiz biliyoruz. 
  peki sonuca gelecek olursak batuhan eskisehire 2.1 milyon euroya gitti.. biz bu adama toplam 2 mac forma sansi vermedik, bunu denizli zaten sezon basinda kafasina koymustu batu gaziantepe gitmeyi reddedince, neden sifonun antalyasina yada rizanin eskisehirine kiralamadik devre arasi? yoksa gol atmasindan, biz gol kisirligi cekerken onun her hafta skora katki yapmasindanmi korktuk, biz bu adami 2 milyona satmayi basari bilenlerin oldugu klubu seviyoruz ne yazikki!  batuhanin sag bacagi etmeyecek adamlara  5 milyondan kapiyi acanlarin kapisinda yatip kalkiyoruz, 1 sezon boyunca 1 gol atan forvete yillik 2.5 milyon euro oduyoruz primleri haric, kovdugumuz antrenore yolluk 8 milyon euro hibe ediyoruz,  ayakta duramayan 10.5 numaralara sayisini uzuntuden, kahirdan yazamiyacagim paralari veriyoruz.... biz ne yapiyoruz nereye gidiyoruz!! biraz silkilenelim kendimize gelelim. batuhanin bir gun tekrar  besiktasa donucem demesini bekliyordum yanit gelmis tamda istedigim gibi.. umarim eskisehire gider kendine iyi bakar ve golleriyle besiktasa geri doner..  biz onu istemesekte o bizim evladimiz icimizden yetismis futbolcumuz, bir yanimiz git derken eminim kalbimizin bir yerleride sizliyor.. iste ben sadece tek bu neden icin kal gitme demek istiyorum batuya, kalbimin uzak yerleri sizladi batu eskisehirde basligini okuyunca..

Hiç yorum yok: