2 Aralık 2009 Çarşamba

iversondan geri vites


Aslinda cogu kisi bekliyordu bu haberi fakat bu kadar da cabuk gerceklesecegini kimse ummuyordu,,,
iverson sahalarda oldugu gibi cok cabuk yon degistirdi tabir yerindeyse geri vites yapti ve gecen hafta basketbolu biraktigini acikladiktan  sadece 1 hafta sonra ilk aski olan philedelphia ya geri dondugunu acikladi..
zaten basketbolu birakirkende hala en ust seviyede oynayabilecegini soyluyordu bu sene all stara rahat secilir sampiyonluk zor gibi gorunuyor fakat hicbirseyde imkansiz degil, heleki efsane yaratmakta hic bos durmayan amerikada...
 bu sabah ise gelmek icin kalktigimda hava buz gibiydi, icimden yine bir suru saydirdim, ise geldim kahvemi aldim bilgisayarin basina gectim iversonin donus haberini okuduktan sonra bu buz gibi hava bana daha guzel gorunmeye basladi nedense...


Hiç yorum yok: