21 Aralık 2009 Pazartesi

corriero dello sport


sabah kalkiyorum mumkun oldugunca yabanci basini takip etmeye calisiyorum. ingiliz basini olmak uzere, italya,ispanya,almanya basini takip ettiklerimin basinda geliyor. ilk once ana sayfalarda soyle bir geziniyorum, bizim sabahin, hurriyetin kalitesinde sayfalarla karsilasiyorum her sabah. hatta bizim ntvmsnbc burun farki ile onde gibi gorunuyor bana. fakat bu yabanci basinin spor sayfalarina gectigim zaman aci gercek tamamen karsimda duruyor, futbol agirlikli olmak uzere, tenis, basketbol, atletizm, voleybol ne ararsaniz var. ve bizim basinin aksine bu gazeteler sadece "erkekler" icin cikartilmiyor, her sayfanin icinde guzel bir kadin resmi var . kadin nereye giderse oranin estetigini arttirir inancindayim. yukaridaki 3 fotoda bugunku corriero dello sport'tan, adamlar ilgili ilgisiz araya kadini sokmayi basariyorlar bizde ise filenin sultanlari haberleri haricinde kadindan sozeden yok. bugunden itibaren bu bolumu baslatiyorum: spor sayfalarinin guzelleri.

Hiç yorum yok: