10 Aralık 2009 Perşembe

guzel ve yalniz ulkem


   6 aydan beri uzaklardayim ve bir suru sorunla ugrasmak zorunda kaldim bu 6 ay icinde bircok kez dusundum geri donmeyi yapamiyacagim galiba dedigimi.. boyle dusunmemdeki en buyuk neden turk olmamdi, turkiyede buyumemdi, kurallarin oldugu ama uygulayanin zor bulundugu, uygulamaya calisaninda itildigi, kakildigi, polise,  kendine haritadan  yer sec denilen bir ulkeden gelmemdi. kisacasi kuralsiz buyuduk biz. amerika bana  agar geldi, ilk 6 ay icinde cogu trafikten olmak sebebi ile 3500 dolar para cezasi ve 2 gun hapis yatmak zorunda birakildim ve polisin bana bu ulkedeki en saygin, serefli ve buyuk  kurumun oldugu ogretilerek.  bunlari nedenmi buraya yaziyorum buyrun: okan bayulgenin 15 agustos 2009 tarihindeki sabah gazetesi ile yaptigi roportaj
  - Sigara yasağıyla aranız nasıl?
- Kavgacıyım. Sigarayı yakıyorum ve 'Hemen 69 TL'yi ödemek istiyorum. Lütfen makbuzla bir adam gönderin,' diyorum. O makbuzlu adam bir türlü bulunamıyor. Görevliler, 'Yapma, işimizden oluruz, bak kamera çekiyor,' diyor. Ben de kamera onları mücadele ederken göstersin de başlarına bir şey gelmesin diye, deli rolü yapıyorum.
  bunlari yazmamdaki neden okan bayulgenin yaptigi eylem degil, sonucta o yaptigi aslinda onun zekasini ortaya koyuyor bunu iyi anlamda dile getiriyorum. esas suclular bizleri bu gibi durumlari yapmaya tesvik edenlerde. SIKIYSA gel amerikada herhangi bir mekanda sigara ic o makbuz5 dakika icinde polis esliginde geliyormu gelmiyormu, 1 ay icinde 1500 dolar odeniyormu odenmiyormu, bir daha o hareket yapilmaya tesebbus dahil ediliyormu, edilmiyormu?

Hiç yorum yok: