11 Aralık 2009 Cuma

ISSIZ ADAM


  insan nasil karar verebilir en cok sevdigi seyden ayrilmayi, terketmeyi onu ,bir daha asla ayni duyguyu yasamamayi, britanyanin o yemyesil  dogasinda sabahleyin sisler altinda idman yapmayi, hafta sonu oldugunda ucakla kisa bir ucustan sonra  yagmur altinda sahaya cikip, karsi tribunler tarafindan yuhalanmayi, kendi taraftarinin senin icin yagmur altinda delicesine bagirdigini gormeyi, sahada onlari mutlu edebilmek icin deliler gibi kosmayi, gol attiginda onlara dogru kosarken onlari o an icin dunyanin en mutlu insanlari yaptigini gormeyi, o muhtesem sevince ortak olmayi nasil birakir insan?  dean ashton ingilizlerin sari devi SON dedi dun aksam. nasil olur dedim kendi kendime daha onu dunya kupasinda izleyecegimi dusunuyordum.henuz 26 yasindaysaniz ve kariyeriniz hizla yukariya dogru giderken talihsiz bir sakatliktan dolayi bu karari veriyorsaniz dunyanin en sanssiz insanlarindansiniz, psikolojik olarak bitmis oldugunu varsyiyorum dean ashton'in, ve bu karari oyle vermis oldugunu dusunuyorum.. bu blog yaklasik bir yasinda toplam 103 post atmisiz ve birisi sadece dean ashton icin, tam olarak 28 aralik 2008 tarihinde atmisim o postu http://asvalttaicenler.blogspot.com/2008/12/underrated.html sadece bu bile onu ne kadar sevdigimin kaniti olsa gerek okuyunca anliycaksiniz, onu neden mi bu kadar sevdim? cunku futbolcu olabilseydim onun gibi olurdum.....

Hiç yorum yok: