9 Temmuz 2010 Cuma

yeni chicago miami

merakla beklenen karar dun aksam lebron james tarafindan verildi, lebron onumuzdeki sene miami heat formasi giyecek, dun yazdigim postta lebronun cavalleriesta kalmasinin zor oldugunu belirtmitim, chicago veya newyorku sececegini beklerken o bizi ters koseye yatirdi, james bu kararinda sampiyonlugu ne kadar istedigini gostermis oldu! gidecegi takimda taraftarin taptigi wade bulunuyor, elbetteki oda taraftarlar tarafindan sevilecektir fakat wade'in gordugu kadar ilgi gorecegini zannetmiyorum... arka planda kalacaktir, boshun takimin yildizi konumunda cikip takimin bir parcasi olacagi kesin gibi, fazla topu elinde tutmayacaktir,  wade ve lebronun iyi arkadasligini biliyoruz fakat saha icerisinde sut paylasimlarinda elbetteki sorun yasanacaktir ikiside topu eline istiyen oyuncular sonucta, basari gelirse bu sorunlar gozardi edilir, gelmezse bu uclunun cok uzun sure devam edeceklerini zannetmiyorum. lebron ve bosh kariyerlerinde en azindan bir sampiyonluk yuzugu istiyor ve suanda en mantikli takim miami gibi duruyor, yaslanan celtics, kobenin eline bakan lakersi gecmemeleri icin hicbir engel yok, miami su haliyle bana 90 larin chicagosunu hatirlatiyor orasi ayri, NBA e yeni bir heyecan geldigi kesin..
tabi burada takimin michael jordani kimin olacagini kestirmek zor, wade bu takima sampiyonluk kazandirmis durumda, lebronun gelir gelmez takimin jordani olmasi zor gorunuyor, chris bosh denis rodman rolune soyunacaktir, ben herseye ragmen wade'in takimin esas oglani olacagini dusunuyorum.. lebronda scottie pippendan biraz daha one cikan bir oyuncu rolune burunur, bizede miami heati zevkle izlemek duser, artik saat farkida yok, aksam ustu birami acar keyfimi catarim..

Hiç yorum yok: