21 Temmuz 2010 Çarşamba

BIZ SENI HEP SUPER KAHRAMAN OLARAK HATIRLIYCAZ

Iki gun once post atmistim, besiktastan gidecek isimlerden birisi Tello diye yazmistim, gidecegini biliyordum,  gidecekler arasinda en makulu gozukuyordu, sabah tellonun eskisehire gittigini okuyunca uzuldum sonra unuttum.. ise gittim falan eve geldik soyle bir bloglara bakiyim dedim, her yer tello.... Huzunlendim bu sefer hemen hemen tum postlari okudum tello hakkinda, her blogda eski gunlere gittim telloyla beraber, megerse ne kadar sevinmisiz beraber..Old trafforda Manchesterin ipini cekerken, inonude marsilyaya frikik dersi verirken, Antalyaya attigi mermi fuze karisimi golu, sivas deplasmaninda voleyle bize sampiyonlugu mujdeleyen bu ufak Silili aramizdan ayrildi..Aldigimiz iki kupada emegi buyuk, ozellikle delgadonun sakatligindan sonra onun performansinin ustune cikti.. Sol bektende 10 numara oluyormusu ogretti, 3 sene beraber sevindik uzulduk, simdi yollarimiz ayri dustu, senden bir dilegim var rodrigo bize gol atsan bile sevinme, yumrugunu sik sadece biz seni Old trafforda hayal edicegiz o zaman, golu kendi hanemize sayicaz...Elveda..

Hiç yorum yok: