8 Temmuz 2010 Perşembe

Nicolae Dica

Manisaspor sessiz sedasiz rumen futbolcu dicayi transfer etmis..haberi gordugumde bu o dica degildir dedim fakat tum haberi okuyunca once sasirdim hemde baya sonra sevindim, muthis kaliteli bir futbolcu anadolu kluplerimizden birine geliyor, beni sevindirende buydu zaten, bugun uc buyuklerden birisi transfer etse kimse itiraz edemez, SL izliyicileri steau bukresten hatirliyacaklardir kendisini, hayranligimda oradan baslamistir kendisine zaten,real madrid, lyon, dinamo kievin oldugu grupta birbirinden guzel 4 gol ve 1 asist yapmis,resmen tek basina takimi suruklemistir, buyuk yildiz olacagini dusunuyorum, olamamis, ama kumasi harika bir oyuncu, inanilmaz teknik, sag ayak var sol ayak var ayni bizim pancu misali... bu sene teknik gollerini izliyecegimizden eminim, tebrikler manisaspor super ligimizin marka degerini arttirdiginiz icin... golleri izlemek istiyenler buradan yaksin..

Hiç yorum yok: