27 Ocak 2009 Salı

ya allah bismillah


tv. dünyasında favorim okan bayülgendir. bunu nedeni belkide reyting dilenciliği hiçbir zaman yapmamış olması ve zeki biri olması. programına gelen davetlileri ise perişan etmesi ayrı bir vaka zaten. okanın programına süperstar edasıyla gelip perişan olan çok sanatçı müsvettesi var bilmeyeninmiz yok. konumuz ise farklı okan uçaktaki maceralarını anlatmış.
11 Eylül saldırısından sonra Müslüman yolculara karşı bakış açısından dolayı yaşadığı rahatsızlığı NTV’de ekrana gelen “Sade Vatandaş” programında dile getirdi. Bayülgen, “Özellikle benim tipimden, sarışın mavi gözlü bir çocuk olmadığım için rahatsız olan uçakta bazı paranoid yolcular oluyor. Dönüp bakıyorlar falan. Ben de en tehditçi suratımı takınıp bir yandan da sıklıkla Bismillahir-rahmanirrahim’ ya da ‘Ya Allah Bismillah Allahu Ekber’ falan deyip korkutuyorum” dedi. İsrailli bir yolcuyu da bu şekilde korkuttuğunu anlatan Bayülgen, şöyle konuştu: “Ben bunları korkutmaya bayılıyorum. Öyle bir yolcuyu da tehdit etmiştim. Business Class’ta uçuyorduk. Arkada İsrail’li bir yolcu ayaklarını benim koltuğumun üzerine dayıyordu. Birkaç kez uyarmama rağmen akıllanmadı. Sonunda ben de ‘Müslümanım’ dedim ve durdu. Yani bu işimize de yaramıyor değil.”
bir kez daha gönlümde taht kurdun. helal sana mübarek

Hiç yorum yok: