9 Ocak 2009 Cuma

osmanlı milli takımı



her türk arasıra iç geçirir keşke osmanlı yıkılmasaydıda hala süper güç olarak dünyaya hükmetseydik diye. hele hele şu aralar çok kişi dahada düşünmeye başlamıştır. eğer o eski osmanlı olsaydı zaten şuan dünyada hemen hemen herşeyde en önde olurduk. ekonomiyi, kültür sanatı, turizmi, sanayiyi, bilimi ve daha nice etkenlere girmek istemiyorum sadece şunu düşünüyorum eğer eski osmanlı cumhuriyeti dağılmasaydıda hala o en geniş toprağa sahip olduğu zamanki gibi devam etseydi futbolda kaldırmadık kupa bırakırmıydık diye. hem klüpler bazında hemde ulusal takımlar düzeyinde brezilya ve arjantini geride bırakırdık diye düşünmüyor değilim.
beni buna düşünmeye neden olan adamları bir yazıyım daha sonra sizde düşünün. eğer bizde yani osmanlı milli takımında eto'o, song, geremi,ibrahimoviç,misimoviç,martins,yakubu,berbatov,cech,koller, baros,rosicky,ulfalusi,nedved,jarolim,shevchenko,veronin,obi mikel, keita,mutu, chivu,taiwo gibi adamlar olsaydı vede elimizde mevcud olan adamlarla beraber nasıl bir kadro çıkardı karşımıza hayal bile edemiyorum.ve bu kadroya osmanlının zamanında işgal ettiği ülkelerin bazı şehirlerinde doğan adamları eklemiyorum. bu ülkeler arasında almanya,italya fransa, portekiz, ispanya, ingiltere,danimarka, norveç,hollanda gibi ülkelerin birçok kıyı şehri var. burdanda gelecek adamlarla nasıl bir kadro olurdu kimse tahmin edemez.
ben eldeki kadroyla kendi 11 i mi yazıyorum sizlerinde 11 lerini yorumlara bekliyorum
osmanlı milli takımı

_________cech ____________
_chivu ulfalusi rozenhal taiwo_
_obiMikel rosicky nedved(C)_

_ibrahimoviç eto'o berbatov_




1 yorum:

Adsız dedi ki...

van der sar
bosingwa alpay toure taiwo

essien m.aurelio

sneijder

ibrahimovic v.nistelrooy c.ronaldo