23 Ocak 2009 Cuma

eyy medya


bir ay türkiye süper liginden uzak kalmıştık. nihayet başladı ikinci yarı. ankaraspor konyaspor mücadelesini izlemek üzere zeytinburnundaki daimi pub ım olan şölene gittim oturdum soğuk biramı söyledim. iddayıda ankaraspor vermenin heyacanıyla izlemeye koyuldum. futbol basittir sözünü bu sporu izleyen herkes bilir. sahada bir adam vardı adı özer hurmacı forma numarası 10 bu adam son günlerde transfer de adı geçen topçulardan biriydi kulağım ve gözüm ondaydı. özer her aldığı topu çabuk oynamak istiyor ve attığı her top karşı kalede tehlike yaratıyordu. hayatım boyunca çok az izlemişimdir iki anadolu klübünün maçını. fakat sahada öyle bir özer vardıki futbolun tüm gerçeklerini yüzümüze vurdu resmen. ben böyle bir türk genci izlemedim hayatımda. bu kadar çabuk tek pas yapıp ara pası atan yere sağlam basan, top ayağındayken rahat, iki ayağınıda aynı oranda etkili kullanan ve futbol zekası bu kadar yüksek olan bir adam özer.ve sonra düşündüm neden özer milli takımda yok daha ne yapması gerekiyor. adam resmen haykrıyor ben türkiyenin bir numaralı orta saha oyuncusuyum diye. orta sahanın göbeğinde aurelio ve özer kanatlarda hamit ve arda gelmiş geçmiş en iyi ortasahası olur milli takımın. forvetede nihat ve tuncayı yerleştirdikmi bu milli takımı kim tutar diye düşündüm tekrar. neyse fazla uzatmıyım maçı ankara 3 golle aldı.özer sene sonu fenerbahçeye gidecek büyük ihtimal. beşiktaş ta hala yusufları alsın. bir klüp bu kadar mı kör olur, futbol bilgisinden uzak olur. özer fenere gittiği zaman tüm türkiye medyası şu soruyu sorucak bu adam neden daha önce milli takıma seçilmedi cevabı ben veriyim siz bu kadar kör ve başkan şakşakçısı olduğunuz için..

Hiç yorum yok: