30 Mart 2010 Salı

HAFTANIN KEHANETLERI-1

Aslında hiç huyum değidir fikstüre bakıpta tahmin yapmak, fakat son haftalarda ne düşündüysem çoğu çıktı ve bende kendimde bir mustafa denizli gördüm.. hep söylenir mustafa denizli bu ülkede kafasında en iyi maç oynayan hocadır öyleki, milli takımın başındayken belçika maçı öncesi mehmet demirkolla yaptığı sohbette sıkı bir defans yapacağımızı, son 15 dakika belçika kalesinde pozisyonlar bulacağımızı ve sağ kanattan ilkerin ortasında hakanın golüyle kazanacağımızı bilecek kadar çılgın bir adam aslında.. bakamayın siz şimdi onun sakin tavırlarına, aslında içinde fırtınalar kopan bir hocadır, bunu birazda olsa son haftalarda görüyoruz.


Neyse konumuz o değil, son haftalarda bende biraz tahminlerde bulundum kafamda maç oynayıp sonuç mükemmele yakındı. Bu yüzden laf uçar yazı kalır hesabı buraya gelecek haftalardaki kehanetlerimi yazacağım.

28. hafta
bursa-antalya
fenerbahçe-kayseri
sivas-galatasaray
beşiktaş-ankaragücü

bana göre hem 33. haftadan hemde 34. haftadan daha riskli hafta.. kazanan şampiyonluğa ve şampiyonlar ligine gider kaybedenler, o moral bozukluğuyla dağılırlar, özellikle bursa için tamam yada devam maçı, kaçmak daha zordur kovalamaktan, şuan bursa kaçıyor arkasında bir iki değil üç büyükde pusuda bekliyor.. bursa, antalya maçında seyircisiyle beraber çok baskılı başlar diye bekliyorum, hislerim bursa puan kaybeder diyor.. bunda en büyük etken sağlam-şifo kapışması olacağı tabikide.. şifo kendisi içi çok önemli prestij maçına çıkıyor, çırak sağlama ders vermek istiyecektir, ibrahim öztürk stoperde sallanıyor, necatinin sürati başlarına çok büyük işler açabilir..

fenerbahçe- kayseri

maç aslında çok zor görünüyor, bu maçı iki hafta önce yorumlasam fenerbahçenin kesin pun kaybedeceğini söylerdim, ama kayseri bildiğiniz kayseri, hep yönetimde, teknik kadroda sorun var, tolunay hoca geçen hafta sezon sonu bırakacağını açıkladı ve gökhan emreciksinin sezon sonuna kadar kadro dışı kaldığını belirtti.ali turanda bildiğiniz gibi pafla çalışmalara devam, makakulada gözle görülür düşüş var.. fenerbahçe derbinin verdiği moralle çıkacak maça, ilk devredeki galatasaray galibiyetinden sonraki rehavet havasına kapılacaklarını sanmıyorum, oradan çok büyük ders aldılar, seyircide stada akın eder 52.000 kişinin önünde erken golü bulurlarsa farka gidebilirler.. zor görünen maç çok kolay geçebilir fenerbahçenin adına..

sivasspor-galatasaray

bence bu haftaki süprize en yakın maç, sivasspor için çok çok hayati maç, bu maçı kazanıp ligde biraz olsun rahatlamak istiyeceklerdir. Galatasaray cephesinden bakarsanız, onlar içinde olmak yada olmamak maçı, kaybederlerse bırakın şampiyonluğu, şampiyonlar ligi bile hayal.. bu yüzden maça moralsiz ama full konsantre çıkacaklardır… maçın çok kısır geçeceğini düşünüyorum galatasaray bir gol atarsa üstüne yatmak istiyecektir son haftaarda yaptığı gibi, sivas bir tane karambolden falan gol bulursa sezonun en harika maçını izliyebiliriz son 15 dakika.. ben galatasarayın ite kaka üç puanı çıkartacağını düşünüyorum..

ankaragücü-beşiktaş

aslında bu hafta ilk oynanacak maç ama ben sona sakladım beşiktaşı… yazıyı yazmadan önce bloglarda şöyle bir gezinti yaptım %90 lık kısım kazanacağımızdan çok emin.. hani bende son yıllarda ankara ekiplerine karşı bariz üstünlüğümüzden dolayı çokta karamsar değilim, fakat beni tedirgin eden ferrari ve tellonun oynamıyacak oluşları, defansın sigortası ile son haftalarda hücum gücünün yüzde ellisi olan tello oynamıyacak sakatlıklarından ötürü.. ferrarinin yerine toraman sağ beke kaş yada ekrem geçecek, çok sağlam gibi gözükmüyor defans hattı fakat bizim aslında defansif gücümüzün fink ile ernstin formlarına bağlı olduğunu çoğu kişi es geçiyor,eğer almanlar üzerlerine düşeni yaparsa biz ankaragücüne pozisyon vermeyiz. bobo ile öyle veya böyle pozisyonlara gireriz bir tane skıştırırsak çanakkale geçilmezi oynarız son yarım saat kalbi olan izlemesin derim ben.çoğunluğun aksine farklı değil bilakis Tek farkla kazanırız diyorum.
Yazı bayağı uzadı, blogda düzenli olarak belirli bir konu üzerine haftalık yazı yazmadığımın farkına vardım. bende her hafta lig bitene kadar haftanın kehanetleri başlığı altında bu tip yazılara yer vericem. Yorumları maçlardan önce alıyım sonra gelipte bak tutturamamışsın demeyin:D

3 yorum:

buenavista dedi ki...

bu zorlu dört maç hakkındaki benim tahmilerim

bursa-antalya 1
fenerbahçe-kayseri 1 (zor da olsa kazanır.)
sivas-galatasaray 0
ankaragücü-beşiktaş 2

ASVALTTAICENLER dedi ki...

gonul isterki besiktas harici hrkes kaybetsin

ASVALTTAICENLER dedi ki...

ben yanilmaya raziyim