18 Mart 2010 Perşembe

AFFETMiYECEKSiN

sampiyonlar ligini kazanicam diyorsan kadronda leblebi gibi gol atan forvetin olacak, sonucta her kademe yukseldikce gucsuz rakip eleniyor ve geriye dunyanin elit takimlari kaliyor. bu geriye kalan takimlar karsisinda pozisyona girmek gol atmak kadar zorlasiyor, o pozisyonuda yakaladinmi affetmiyek futbolcu lazim.. bunun en son cezasini ceken takim 1 milyar dolarlik real madrid .. takimin turnuvada en cok gol atan oyuncusu 7 golle c.ronaldo hatta sampiyonlar ligindede bu alanda zirvede. fakat ronaldo tipik bir forvet oyuncusu degil, lyon takimi kaleye zaten en yakin adam olmayan ronaldoyu kademeli defans ile durdurmayi basardi.realin gol atmasi gereken ayaklarindan raul erken emekliye cikmis, benzema olaya fransiz kalmis, higuain ise realin gercek santraforumudur tartisilir.. lyon macinda kacirdigi bombos pozisyon gencliginin  ve heyecaninin sonucu.. eger buyuk takimda oynuyorsaniz o golu atacaksiniz hele hele oyle onemli maclarda! la liga da zaten valladolide atmayana dovuyorlarmis.

 barcelonanin en golcu ismi  4 gollemessi fakat barcanin henuz s.liginde form tutmamis gizli silahi ibrahimovic ve henry heran herseyi degistirebilecek oyuncular.
 interde etoo, neden transfer edildigini gosterdi bir kez  chelsea macinda , o  hep bu maclarin adami oldu zaten, pandev devre arasinda gelmesine ragmen mourinhonun prensi oldu, milito bildiginiz gibi gelirse affetmem diyen, ridvan hocanin deyimi ile, araya SIKISTIRAN forvet.
 manu da ronaldonun gidisine heralde en cok sevinen adam cilli rooney olmustur, adam kabak cicegi gibi acildi desem abartmis olmam. sir'un dediklerini harfiyen yerine getiriyor bu genc adam, benim aslinda rooney den daha cok begendim adam berbatovdur, bayer leverkusenden beri hep sempati duymusumdur, bu sempati totenamda(urundul) zirve yapmistir. bide italyan  macheda diye cocuk vardi yahu ona ne oldu?
simdilik favori gordugum 3 takimin forvetine soyle bir gozattim, eger canima istenirse diger takimlarinda gol ayaklarini yazmaya calisiriz. esenlikler efenim...

2 yorum:

buenavista dedi ki...

İyi günler ben msn inizi de ekleyip mesaj atmıştım.Beşiktaşlı yazar aranıyor ilanınız için.Ben blogunuzda size yardımcı olmak isterim...

ASVALTTAICENLER dedi ki...

benim emaile, email adresini atarmisin, yazarlik davetiyeni gondericem..