12 Eylül 2009 Cumartesi

yine yeniden

ben yazmazsam kimsenin yazacagi yok. en son ne zaman yazdim bloga onu hatirlamiyorum ama kis oldugundan eminim koca yazi devirdik eee artik klavyenin basina gecme zamani geldi. safak silivriden kadikoye firar etmistir, hollandanin ne kadar sicak kumsallari var bilmiyorum fakat varanda tatilini sonlandirmistir, halite gelince koyunlarin merada otlama zamani gecti suruyu kirsaldan koye dogru surmustur diye tahmin ediyorum. bu arada uskupun 2. amator ligi sampiyonlugunu kutlarim sezonu sampiyon olarak tamamladilar size takimin istatiklerini daha sonra ileticem. kavakli uskup kapismasini merakla bekliyoruz. nede olsa gecmisten kalan bi hesaplari var...
safak, yazilarimin fotolarini tekrar sen yapiyosun benim pc de sorun var, ve senden bir baska istegim bu bloglardan para kazanma olayina girelim artik, oda senin uzmanlik alanina giriyo. arkadaslar yazilari bekliyorum. hepinize iyi hafta sonlari umarim safariden anlimizin akiyla cikarizzz...

Hiç yorum yok: