15 Eylül 2009 Salı

başlıyor

şampiyonlar ligi başlıyor hadi gözümüz aydın iyi futbolu özledik özlem gidermiş olucaz bugünden itibaren. gerçi macları amerikada olduğum için öğlen izleyecek olmamda ayrı bir deneyim olacak. gecen hafta lise takımlarının futbol turnuvasına gittim( gerçi burdakiler soccer diyor o da ayrı bir sinir bozucu olay) her harekete pretty good, wonderfull, her şuta nice try diye haykırmaları beni depresyona sokuyor. adamın ayağına top çarpsa hep birden oucchh diye bağırmıyorlarmı şöyle elimin tersiyle bi tane çakmak istiyorum. neyseki tribünlerde yanımda oturan bir bayanla uzun bir sohbet etme şansım oldu onunda çocukları ve kızı futbol oynuyordu kendisi mariposa highschool da öğretmen bana çocuklara soccer öğretirmisin diye bir teklifte bulundu seve seve yapacağımı söyledim çünkü acilen öğrenmeleri lazım. yarın ilk antreman var baseball sahasında yapacaz antremanı sağlık olsun bunada şükür. zemin ali sami yenden düzgün emin olun.. çocuklara ilk önce bu sporun adının futbol olduğunu öğreticem daha sonra olaya giricem. bu coachluk benim liseye akredite olmamıda sağlıyacak ve etlere bir adım daha yaklasmıs olucam oda artı bir avantaj. neyse bu sene cl de favorim barcelona plase liverpool süpriz madrid.

Hiç yorum yok: